قوانین ماه کوچولو

شرایط مرجوع یا تعویض

تعویض یا مرجوع سفارش

در چه صورتی یک سفارش مرجوع یا تعویض می‌گردد؟

علیرغم اینکه تمام کارهای ارسالی قبل از ارسال از نظر لک، درز، زیر چرخ دررفتگی، پارگی و …. چک می‌گردند باز هم ممکن است که موارد ریزی وجود داشته باشد که از چشم همکاران کنترل قبل از ارسال دور بماند، در چنین مواردی قطعا مرجوعی مورد قبول ماه کوچولو می‌باشد.

در صورت موجود بودن جایگزین، ارسال خواهد شد و در صورتی که جایگزین موجود نباشد مبلغ سفارش در کیف پول شما شارژ خواهد شد تا در اولین سفارش بعدی‌تان استفاده نمایید.

نکته 1: ارسال جایگزین یا برگشت هزینه، فقط پس از رسیدن کارِ مرجوعی بدست ما و بررسی آن صورت خواهد گرفت.

نکته 2: در این مورد هزینه ارسال (رفت و برگشت) بعهده ماه کوچولو خواهد بود.

چه زمانی امکان تعویض یا مرجوع وجود ندارد؟

بصورت کلی با توجه به اینکه برای هر لباس بصورت جداگانه، جدول اندازه‌های محصول درج گردیده است، امکان مرجوعی بدلیل اشتباه در انتخاب سایز وجود ندارد.

شما مشتری عزیز می‌توانید با بررسی دقیق اندازه‌های هر کار نسبت به انتخاب سایز مناسب اقدام نمایید، در صورتی که سایز مناسب فرزند خود را نمی‌دانید می‌توانید با مقایسه اندازه‌های هر سایز و با اندازه‌های لباسی که در خانه دارید به سایز مناسب برسید.

2 دیدگاه در “شرایط مرجوع یا تعویض

  1. حسین گفت:

    باسلام بنده دودست لباس ازطریق سایت دوهفته پیش خریداری کردم ولی متاسفانه تابه حال به دستم نرسیده لطفاپیگیری نمایید

    1. سمیرا زارع گفت:

      با سلام و احترام
      تمام سفارشاتی که در سایت ماه کوچولو ثبت می گردند ظرف حداکثر دو الی سه روز کاری ارسال می گردند، طبق بررسی انجام گرفته ما سفارشی نداریم که ارسال نشده یا ارسالش به تاخیر خورده باشد، ولی در صورت نیاز می توانید از طریق تیکت با پشتیبانی ماه کوچولو ارتباط بگیرید تا مورد شما دقیق تر بررسی گردد. لینک صفحه پشتیبانی در پایین تقدیم می گردد…. لطفا در متن تیکت شماره سفارش را هم ذکر فرمایید.

      https://mah-kocholo.ir/my-account/tickets/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *