در این صفحه پرتکرارترین سوالات مطرح شده برای دریافت پشتیبانی درج شده‌اند.

بدیهی است در صورتی که سوالی دارید که در این لیست وجود ندارد می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی مطرح نمایید.

در هنگام ورود به حساب کاربری خود در سایت بعد از این که شماره موبایل خود را وارد و دکمه ادامه را کلیک کرده و به صفحه بعد می‌روم، رمز می‌خواهد که رمز خود را فراموش کرده‌ام، چکار باید بکنم؟

شاید اصلا قبلا" برای خود رمزی انتخاب و تنظیم نکرده‌اید! در هر حال برای ورود نیاز به رمز ندارید، در همان صفحه روی عبارت ورود با استفاده از کد تایید کلیک نمایید تا کد تایید برای شما پیامک شده و با استفاده از آن وارد گردید.

تصویر راهنما

ارسال سفارشات به چه طریقی صورت می‌گیرد؟

از طریق پست (فقط پیشتاز) و تیپاکس (نقدی و پس کرایه)

چگونه می‌توانم وضعیت فعلی سفارشم را ببینم؟

در حساب کاربری/ سفارشات، وضعیت فلی سفارش قابل مشاهده می‌باشد مانند ثبت موفق سفارش، تکمیل شده و ...

از طرفی اگر در همان حساب کاربری/ سفارشات دکمه نمایش را در کنار هر سفارش کلیک (لمس) نمایید می‌توانید به داخل سفارش رفته و جزئیات بیشتری را ببینید.

چگونه بعد از ارسال سفارش، از کد رهگیری آن مطلع می‌گردم؟

کدهای رهگیری سفارشات، بعد از ارسال از طریق پیامک ارسال می‌گردند.

ضمن اینکه کد رهگیری هر سفارشی که ارسال شده باشد از طریق حساب کاربری/سفارشات نیز قابل مشاهده می‌باشد.

آیا مرجوع و برگشت سفارش هم دارید؟

بدلیل رعایت موارد بهداشتی، مرجوع سفارشات ارسال شده نداریم.

اما علیرغم اینکه همه کارها قبل از ارسال از نظر لک، درز، زیر چرخ دررفتگی و ... چک می‌گردند، اما در مواردی که بصورت سهوی کار ایراد دار ارسال گردد، قطعا با هزینه خود ما مرجوع خواهد شد.