سوالات متداول
در این صفحه پرتکرارترین سوالات مطرح شده برای دریافت پشتیبانی درج شدهاند.
بدیهی است در صورتی که سوالی دارید که در این لیست وجود ندارد میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی مطرح نمایید.
شاید اصلا قبلا" برای خود رمزی انتخاب و تنظیم نکردهاید! در هر حال برای ورود نیاز به رمز ندارید، در همان صفحه روی عبارت ورود با استفاده از کد تایید کلیک نمایید تا کد تایید برای شما پیامک شده و با استفاده از آن وارد گردید.
از طریق پست (فقط پیشتاز) و تیپاکس (نقدی و پس کرایه)
در حساب کاربری/ سفارشات، وضعیت فلی سفارش قابل مشاهده میباشد مانند ثبت موفق سفارش، تکمیل شده و ...
از طرفی اگر در همان حساب کاربری/ سفارشات دکمه نمایش را در کنار هر سفارش کلیک (لمس) نمایید میتوانید به داخل سفارش رفته و جزئیات بیشتری را ببینید.
کدهای رهگیری سفارشات، بعد از ارسال از طریق پیامک ارسال میگردند.
ضمن اینکه کد رهگیری هر سفارشی که ارسال شده باشد از طریق حساب کاربری/سفارشات نیز قابل مشاهده میباشد.
بدلیل رعایت موارد بهداشتی، مرجوع سفارشات ارسال شده نداریم.
اما علیرغم اینکه همه کارها قبل از ارسال از نظر لک، درز، زیر چرخ دررفتگی و ... چک میگردند، اما در مواردی که بصورت سهوی کار ایراد دار ارسال گردد، قطعا با هزینه خود ما مرجوع خواهد شد.