درباره ماه کوچولو

معرفی ماه کوچولو

بنر معرفی ماه کوچولو

خدا را شاکریم که به عنوان یکی از معتبرترین فرشگاه‌های پوشاک بچه‌گانه و نوزادی در خدمت شما هستیم، به مدت 5 سال در فروشگاه خود در شهر قم و پیام‌رسانهای ایــتـــا و تلگرام در خدمت هموطنان عزیز بوده‌ایم.

از سال 1402 نیز با سایت مــــــاه کوچولو در خدمت هستیم تا اجناس با نظم بیشتر و بصورت دسته‌بندی و تفکیک‌شده در دسترس باشند.

سایت ماه‌کوچولو چه مزایایی برای مشتریان دارد؟

1- دسترسی به اجناس بصورت دسته‌بندی و تفکیک شده

2- جستجوی راحت

3- دسترسی لحظه‌ای به موجودی بروز و دقیق

4- عدم نیاز به پرسش از ادمین و نیز انتظار برای پاسخگویی وی

5- پیگیری وضعیت سفارشات از طریق سایت

6- ارسال کد رهگیری از طریق پیامک

7- پشتیبانی بهتر و …

روش‌های ارتباط با ماه کوچولو

پشتیبانی و پیگیری سفارشات، سوالات پیش از خرید و سایر موارد پشتیبانی مشتریان و همکاران از طریق سیستم تیکت ماه کوچولو (ارسال پیام و دریافت پاسخ در خود سایت) صورت می‌گیرد، تیم پشتیبانی ماه کوچولو در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما می‌باشد، هر زمان نیز که موردی را برای بررسی و پیگیری از طریق تیکت اعلام نمایید بلافاصله پس از ثبت موفق مورد، از طریق پیامک مطلع خواهید شد و بلافاصله پس از درج پاسخ توسط پشتیبانان ماه کوچولو نیز بلافاصله از طریق پیامک مطلع خواهید شد.

با سیستم پشتیبانی ماه‌کوچولو دیگر نیاز نیست که مدام سایت ما را چک کنید تا در صورت درج پاسخ مطلع گردید، بلافاصله پس از درج پاسخ توسط ما، با پیامک مطلع خواهید شد.

به پشتیبانی نیاز دارید؟ ارتباط با پشتیبانی ماه کوچولو

6 دیدگاه در “معرفی ماه کوچولو

  1. حسین گفت:

    سلام باعرض خسته نباشید خدمت شما بنده یکی ازمشتریان شماهستم ازشهربروجرد تقریبادوهفته پیش دودست لباس بچه گانه ازطریق گوشی خریدکردم ومبلغ آن راهم واریزکردم ولی تابه حال به دست بنده نرسیده است لطفا پیگیری نمایید یاشماره تماسی بفرستیدکه باشمادرارتباط باشم ممنونم

    1. سمیرا زارع گفت:

      با سلام و احترام
      تمام سفارشاتی که در سایت ماه کوچولو ثبت می گردند ظرف حداکثر دو الی سه روز کاری ارسال می گردند، طبق بررسی انجام گرفته ما سفارشی نداریم که ارسال نشده یا ارسالش به تاخیر خورده باشد، ولی در صورت نیاز می توانید از طریق تیکت با پشتیبانی ماه کوچولو ارتباط بگیرید تا مورد شما دقیق تر بررسی گردد. لینک صفحه پشتیبانی در پایین تقدیم می گردد…. لطفا در متن تیکت شماره سفارش رات هم ذکر فرمایید.

      https://mah-kocholo.ir/my-account/tickets/

  2. حسین گفت:

    باعرض سلام بنده دوهفته پیش دودست لباس بچه گانه ازطریق سایت باگوشی خرید کردم ومبلغ آن راهم واریزنمودم ولی تابه حال به دست بنده نرسیده است لطفاپیگیری نمایید

    1. سمیرا زارع گفت:

      با سلام و احترام
      تمام سفارشاتی که در سایت ماه کوچولو ثبت می گردند ظرف حداکثر دو الی سه روز کاری ارسال می گردند، طبق بررسی انجام گرفته ما سفارشی نداریم که ارسال نشده یا ارسالش به تاخیر خورده باشد، ولی در صورت نیاز می توانید از طریق تیکت با پشتیبانی ماه کوچولو ارتباط بگیرید تا مورد شما دقیق تر بررسی گردد. لینک صفحه پشتیبانی در پایین تقدیم می گردد…. لطفا در متن تیکت شماره سفارش را هم ذکر فرمایید.

      https://mah-kocholo.ir/my-account/tickets/

  3. سهیلا گفت:

    سلام وقت بخیر من دو ست میکی خریدم مبلغ از حسابم کسر شده ولی هنوز کد رهگیری ارسال نشده برام و اینکه داخل سایت زده سفارش لغو شده؟الان سفارش ثبت شده یا نه؟

    1. با سلام و احترام
      سفارش لغو شده یعنی اینکه پول به حساب ماه کوچولو واریز نشده، در صورت کسر وجه از حساب شما، با احتمال خیلی بالا ظرف مدت حداکثر 72 ساعت مبلغ به حساب شما باز خواهد گشت و در صورت عدم بازگشت وجه (که احتمال آن بسیار ناچیز است) باید از بانکی که حساب در آن بانک است پیگیری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *